東南アジア事業展開サポート

Southeast Asia Business Development Support

■概要 / Background

東南アジアのマーケットは、それぞれの国で会社設立から事業の展開方法まで大きく異なっております。また事業を展開する上でも、現地のビッグプレイヤーと繋がることが、スピード感を持った事業展開や、ビジネスの成功には欠かせない条件となります。

The Southeast Asia markets vary greatly in respective country such as how to set up companies, how to develop business. With regards to developing a business, connecting with local big players is an essential condition for speedy business development and business success.


■活動内容 / Activities

東南アジアでの知見を活用して、東南アジアでの事業展開に関する戦略立案からマーケティング計画の策定。そして、必要に応じて、現地マーケットでのキーとなるプレイヤーのご紹介をしております。実績として、国内上場企業の子会社の東南アジア事業展開をする上での、東南アジア6カ国での事業パートナーのご紹介をし、プロジェクト開始から2ヶ月で実際にイベント開催をするところまでサポートをしました。
By leveraging our knowledge of Southeast Asia, we will formulate a strategy for business development in Southeast Asia and then create a marketing plan. And if necessary, we introduce key players in the local market. As a track record, we introduced business partners in 6 Southeast Asian countries when developing a Southeast Asian business of a subsidiary of a domestic listed company. After our introduction, that company hold events within 2 months from the start of the project.





海外マーケットに根ざしたローカル視点を持つマーケティングパートナー

海外パートナー企業:7カ国(シンガポール・マレーシア・インドネシア・フィリピン・タイ・ベトナム・台湾)・海外メディア数:200社以上・支援実績数:500社以上

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