ライブ企画制作・現地PR

Live concert planning / production and overseas PR

■概要 / Background

東南アジア各国では、現地のライブハウスからダイニングバー。そしてコンサートホールで毎日ライブが実施されております。しかし各国それぞれ事情が異なり、VISAの取得・チケットの販売方法等も含めて日本とは異なります。またライブをするだけでなく、その事前集客は、その後の事業推進に向けた現地マーケットへのPR等もかかせません。
In Southeast Asian countries, live concerts are held every day in the concert hall, live houses and dining bars. However, the situation is different from Japan in respective country including the method of obtaining VISA and selling tickets. Not only live performances but also pre-acquisition of audiences are compulsory. And then promoting in the local market is also necessary for future business development.


■活動内容 / Activities

現地の事情を踏まえたライブの企画制作およびチケット販売から、現地の多くのメディアを集めたメディアイベントの運営。また実績としてマレーシアでのライブイベント支援では、ラジオ局6局への訪問および地上波のエンタメ30分番組への生放送への出演をサポートしました。
We handle live planning / production, ticket sales based on local circumstances, a media event that gathers many local media. As a result, when we support live events in Malaysia, we supported visiting to 6 radio stations and appearances in live broadcasts on local entertainment 30-minute programs.

海外マーケットに根ざしたローカル視点を持つマーケティングパートナー

海外パートナー企業:7カ国(シンガポール・マレーシア・インドネシア・フィリピン・タイ・ベトナム・台湾)・海外メディア数:200社以上・支援実績数:500社以上

0コメント

  • 1000 / 1000